Skocz do zawartości

Regulamin dot. nowych tematów

Admin

§1 Zanim wstawisz tutaj swoją publikację upewnij się że

  • Reklama nie zawiera linków sponsorowanych typu adfly.
  • Twoje umiejętności redaktorskie oraz estetyka jest na wysokim poziomie.
  • Reklama nie posiada odnośników do informacji, które opublikowane są pod innym adresem
  • Twoja reklama zawiera pełną charakterystykę projektu/serwera bez odnośników typu "kliknij po więcej tutaj", lub "zobacz inne rzeczy tutaj".


§2Autor tematu

  • Autorem dodawanego tematu (reklamy) może być TYLKO I WYŁĄCZNIE administracja serwera.
  • Pod pojęciem 'administratora' serwera/projektu ma się na myśli konto zarejestrowane pod następującymi danymi:
    - nazwa użytkownika/wyświetlana: domena.pl
    - email użytkownika: [email protected]
    - avatar: logo/favicon/grafika określająca projekt.
  • Prośby o weryfikację należy zgłaszać do @Admin.
  • Administrator projektu otrzyma unikatową rangę potwierdzającą autentyczność.
  • Administrator otrzyma możliwość tworzenia nowych zawartości w dziale publikacji.


§3 Nazwa tematu

  • Nazywanie tematu należy rozpocząć od wyboru odpowiedniego prefiksu (§6).
  • Tytuł tematu powinien wyglądać następująco: 'Nazwa serwera | Strona/IP/Krótki slogan' inne nazwy nie będą akceptowane.
  • Aby publikację łatwiej było odnaleźć należy dodać trafne tagi ułatwiające wyszukiwanie.


§4 Treść reklamy

  • Reklama serwera nie powinna mieć mniej niż 5 zdań.
  • Reklama musi zawierać tekst, nie można zostać wykonana wyłącznie z grafiki.
  • Limit grafiki jaką można wstawić w reklamie to: 8 temat z większą ilością nie zostanie wypuszczony do widoku publicznego.
  • Treść powinna być czytelna i przejrzysta (Pamiętaj! kolorowy tekst, zabawa czcionką- To nie przejrzystość)
  • W reklamie znaleźć muszą się podstawowe informacje takie jak:
  • Prognozowany start serwera
  • Link do strony/ forum
  • IP (Jeśli już jest dostępne)


§5 Zobowiązania autora publikacji

  • Aktualizacji publikacji co 14 dni, w przeciwnym wypadku zostanie ona zarchiwizowana.
  • Autor tematu zobowiązuje się do nie stwarzania awantur na forum.
  • Jeśli pod publikacją znajdzie się awantura, autor zobowiązany jest do zgłoszenia jej Administracji forum.
  • Branie udziału w kłótni przez autora może skutkować otrzymaniem ostrzeżenia bądź usunięciu publikacji.


§6 Ocena publikacji

  • Oceniając publikację należy zachować kulturę.
  • Ocena powinna składać się z kilku zdań uzasadniających opinię jaka została wystawiona.
  • Oceny typu 'Na pewno wpadnę' 'Zawitam na pewno administracja super' będą sukcesywnie usuwane.
  • Negatywne opinie powinny zostać oparte o dowody takie jak udostępnienie rozmowy, czy też zdjęcia.
  • Należy unikać awantur a tym bardziej je tworzyć, każde rozpoczęcie awantury kończyć będzie się ostrzeżeniami lub blokadami pisania.
  • Zarzucając coś serwerowi należy oprzeć to o dowody w postaci zdjęć, w przeciwnym wypadku oskarżenia nie będą brane pod uwagę przez nikogo.


§7 Prefiksy dla wybranych sekcji

 

1. Dla publikacji SA:MP:

  • [Role-Play]
  • [Deathmatch]
  • [Drift]
  • [Truck]
  • [survival]
  • [inny]


2. Dla publikacji MTA:

  • [Role-Play]
  • [Deathmatch]
  • [Drift]
  • [Truck]
  • [RPG]
  • [survival]
  • [inny]


3. Dla publikacji GO:

  • [Role-Play]
  • [inny]


Publikacje oraz opinie niezgodne z regulaminem działu będą sukcesywnie usuwane, notoryczne nie przestrzeganie regulaminu może skutkować otrzymaniem kary jaką jest blokada pisania czy też ostrzeżenie. Wszelkie roszczenia oraz wyjątki w regulaminie, należy skonsultować z Moderatorem odpowiedzialnym za dział.
×