Skocz do zawartości

Pobrania

Kategoria:   Wszystko

Polecane pliki

  • revoGaming Roleplay Gamemode Przez Raydex

    • 250,00 zł
    • 1
    • 9
    Na sprzedaż najnowsza wersja mojego oprogramowania Roleplay.   Co w nim nowego porównując do poprzedniego (captiva)?   1. Rozbudowany system napadów:   możliwość dodawania nieograniczonej ilości lokalizacji bez ingerencji w kod napady na sejfy i kasy fiskalne (patrz punkty niżej) sejf może zostać obrabowany przy użyciu przedmiotu elektronika lub bomba - elektronika to dłuższa metoda, lecz cichsza, natomiast bomba wysadza drzwi natychmiastowo lecz powoduje automatyczne zawiadomienie policji kasa fiskalna może zostać obrabowana przy pomocy przedmiotu narzędzi lub za pomocą strzału z broni palnej możliwość dodawania nieograniczonej ilości sejfów i kas fiskalnych w danym napadzie proces rabowania można przerwać za pomocą klawisza sprintu jedną lokalizację można napaść tylko raz na kilka dni efekty wizualne (animacje) oraz dźwiękowe podczas rabowania przed rozpoczęciem napadu grupa musi spełnić wymagania, które twórca serwera ustawi przy tworzeniu lokalizacji możliwe wymagania : broń palna, mała grupa (2 osoby), duża grupa (4 osoby), narzędzia, bomba konieczność obezwładnienia aktorów przed rozpoczęciem kradzieży gotówki napad kończy się w momencie ucieczki do budynku organizacji i użyciu przedmiotu łupu policjanci przechwytując łup także mogą go użyć, co skutkuje premią dla frakcji za ujęcie sprawców   2. Dynamiczny system aktorów   możliwość stawiania botów statystów, które nic nie robią możliwość podpisania bota pod napad także używani do prac dorywczych   3. System osiągnięć   nagradzanie graczy gamescorem za odblokowywanie achievementów 20 osiągnięć do odblokowania na jedną postać   4.  Automatyczne zakładanie biznesu w pickupie (preferowane ustawienie go w urzędzie)   lider biznesu musi spełniać wymagania (500 GS, budynek,  $9500, 20h na postaci) możliwość wyboru typu biznesu status ownera w założonej grupie   5. Automatyczne zakładanie organizacji przestępczej   lider grupy przestępczej musi spełniać wymagania (500 GS, 2 budynki w neutralnej strefie, 5 memberów, 20h, samochód) możliwość wyboru typu zamawianych produktów (broń, amunicja, narkotyki, specjalne)   6. Maksymalnie rozbudowany system stref   Całe Los Santos podzielone na strefy każda grupa (w tym biznes) może przejąć neutralną strefę poprzez wykupienie dwóch budynków w strefie organizacja przestępcza może przejąć strefę zajętą przez biznes poprzez ściąganie z nich skryptowego haraczu system gangwars - organizacja przestępcza może przejąć strefę drugiej grupy przestępczej poprzez wojnę odpowiednio zlimitowane i zabezpieczone wojny grup mających mniej niż tydzień nie można zaatakować progresja organizacji - każda nowo przejęta strefa przez grupę przestępczą odblokowuje nowe produkty do zamawiania, początkowo organizacja startuje tylko z jednym produktem system działa też w drugą stronę - tracąc strefy grupa traci też dostęp do niektórych produktów komenda /area działająca dla każdego - umożliwia podgląd strefy na radarze, wyświetla informację o metrażu i właścicielach opcje specjalne dla właścicieli w komendzie /area   7. Automatyczny system stawiania drzwi gracz w dowolnym momencie rozgrywki może użyć komendy /drzwi, która wyświetli informacje o cenach za drzwi w danej strefie system wykrywa czy gracz stoi przy ścianie budynku wszystko odbywa się bez ingerencji administracji aby utworzyć drzwi wystarczy podać chciany metraż, system wyceni budynek, a następnie go utworzy przyjemny dla użytkownika system ustalania metrażu w drzwiach   8. System HP po stronie serwera   pasek HP ma różne kolory w zależności od stanu punktów życia (zielony przy dużej ilości, pomarańczowy przy średniej i czerwony przy niskiej) OnPlayerDeath nie jest wykonywane w związku z czym postać po otrzymaniu BW nie znika na chwilę, a postać płynnie upada na ziemię podczas BW w samochodzie otrzymywana jest animacja nieprzytomności za kierownicą, postać nie jest wyrzucana z pojazdu   9. Interakcja z otoczeniem za pomocą klawisza Y   interakcja z pojazdami (otwieranie maski/bagażnika itp) mocno rozbudowana interakcja z graczem stojącym przed nami (przywitanie, sprawdzenie obrażeń, wysłanie vcard, oraz opcje grupowe gdy jesteśmy na /duty, np. zabieranie przedmiotów/przeszukiwanie, skucie, lub nadanie CK dla lidera) korzystanie z obiektów (przystanki, bankomaty)   10. System granatów dla frakcji porządkowych   granat oślepiający - efekt białego ekranu stopniowo zanikającego na parę sekund, animacja duszenia się na ten sam czas granat hukowy - wymusza animację granat dymny - tworzy dym w budynku możliwość wyboru dystansu rzutu - krótki lub daleki   11. Autopayday   wypłaty rozdawane automatycznie po nabiciu służby podstawowa kwota wypłaty dla każdego biznesu + bonusy dla najlepszych według rankingu bazującemu na aktywności możliwość nabicia służby kilka razy dziennie (z tym, że każdy kolejny payday jest niższy o 30%)   12. Mniejsze:   sesje logowań z zapisem IP strzałkowy system obiektów znany z h-rp/net4game (można też wybrać podstawowy, sampowy) multiweaping - można nosić aż 3 rodzaje bronie na raz (na scrollu) - broń długa, krótką i białą komenda /zabierz dla organizacji przestępczych i policji (org. przestępcza może okradać tylko w swoich strefach) system ownera grupy umożliwiający np. odpisywanie budynków biznesowych broń niszczy się w zależności od wystrzelanej amunicji co reguluje rynek podczas sprzedaży broni w szczegółach oferty wyświetla się jej stan oferty zrobione w GUI, zabezpieczono aby nie można było używać ich na jadących kierowcach/biegnących graczach san news zrobione jako biznes, gracz ma możliwość wyboru słuchanej radiostacji system busów zrobiony na obiekty przystanków, wybór przystanku z lotu ptaka przystanki autobusowe automatycznie otrzymują 3dtext przejrzyste textdrawy + sporo innych rzeczy o których teraz nie pamiętam   Gamemode jest gotowy do uruchomienia serwera gry. Kupujący otrzymuje pełny kod źródłowy, paczkę includów do kompilacji oraz bazę danych i pluginy. Gratis dorzucam pliki forum (z panelami gracza/admina).
  • San Fierro Role Play Przez Admin

    • 39
    • 2
    Jest to mapa z serwera San Fierro RP www.SF-RP.net Autor: nieznany   W mapie znajdują się: * Całkowicie usunięto levele * Zmieniony system rejestracji użytkownika * Usunięto wybierałkę skinów z F4, skina można zmienić w sklepie ZIP za pomocą /przebierz * Dodano kilka fastfoodów * Dodanie bankomatów po całym San Fierro * Dodanie sklepu 24/7 naprzeciwko stacji PKP * Wszystkie pojazdy dla frakcji zostały zabezpieczone * Dodanie systemu prywatnych aut, teraz już możesz kupić auto na własność, które Ci się zapisze wraz z tuningiem /vehhelp * Wszystkie prace rozmieszczone po San Fierro * Dodano kilka komend dla administracji * Wszystkie bramy są otwierane za pomocą jednej komendy /brama * Dodanie Autoenterów do posiadłośći * Dodanie urzędu miasta * Wstawiono system wydawania dowodów przez burmistrza * Dodano tramwaj, który pomieści 20 osób * Żeby dodać ogloszenie trzeba pojechac do siedziby San News i wejśc do biura * Animacje przy komendach * Możliwość kupna domu/firmy po wylicytowaniu i wygraniu aukcji na forum * Usunięto bugi * Dodano pracę rozwociela pizzy + 6 skuterów do rozwozenia * Dodano interiory z Alhambry i Jizzys * Możliwość zrobienia własnej frakcji w grze, sam możesz ustawiać spawn, przyjmować i zarządac rangami * Dodano system wypadków * Style chodzenia przystosowane do skinu gracza * Frakcje posiadają kolory widoczne w TAB, podgląd kolorów /frakcje * Nowe komendy dla SFPD typu: alkomat, kolczatka * Praca kieszonkowca * Optymilizacja skryptu * Przeniesienie do końca wszystkich rzeczy z LS * Kilka nowych komend dla frakcji przestępczych * Naprawiono pracę kierowcy TIR-a * Naprawiono ciężarówki dostawcze * Dodano hotel, w którym możesz się zameldować i wymeldować Wyczytane z PWN: * Oficer * Agent FBI * Gwardzista Narodowy * Strazak/Medyk * LCN * Yakuza * Hitman * Reporter * Taxowkarz * Instruktor * Heights * Russian Mafia * Linie lotnicze
  • Captiva Roleplay Przez Raydex

    • 150,00 zł
    • 3
    • 26
    Gamemode z serwera Captiva Roleplay.   Paczka zawiera kod źródłowy, bazę danych (bez danych użytkowników), include potrzebne do kompilacji oraz pluginy pod Windows.     Opis skryptu (fragmenty archiwalnych newsów z forum serwera):          
×