Skocz do zawartości

Baldar

Uzytkownik forum
  • Ilość treści

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Baldar

  • Ranga

Profile Information

  • Miejscowośc
    elvarion
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. http://elvarion.pl/index.php?/topic/355-09-wieloma-ścieżkami-można-dojść-w-to-samo-miejsce/
  2. http://elvarion.pl/index.php?/topic/293-zbyt-uparci-by-umrzeć-wstępny-news/ Addon - zbroje: Mapa: Skrypt także cały czas jest tworzony i ulepszany, w niedługo czas uda nam się nadrobić wszystko co straciliśmy. Niżej zaprezentujemy wam pare paneli z dotychczasowych zmian. Skrypty i rozgrywka na serwerze Zaraz po wejściu na serwer, rzuci się Wam w oko taki oto widok. Jest to ekran wyboru profesji, nie mylić z klasami, wyglądem oraz podstawowymi rzeczami. Od razu przyznajemy, że nastąpił minimalny regres, jednak z czasem doprowadzimy skrypt do stanu takiego, jak zakładaliśmy. A niebawem dodany zostanie obiecany system skrzyń oraz domostw.
  3. Przychodzi dzień gdy możemy rozejrzeć się już po serwerze ze zdumieniem nad wykonanymi już pracami ale też zachodzimy w zapytaniach ile pozostało nam jeszcze i czy to nie okaże się być zbyt małym zbiorem systemów aby wyruszyć szarżą ku upragnionemu rozpoczęciu rozgrywki. [Kliknij tutaj aby przeczytać cały temat]
  4. Wprowadzenie - Czym jest projekt Elvarion? Elvarion jest - nazwijmy to - nowym wcieleniem, nową edycją serwera Role Play opartego na platformie Gothic 2 Online. Aby zagrać na naszym serwerze, trzeba napisać krótką kartę postaci, w celu weryfikacji gracza - aktualny stan platformy to sami odwalacze i trolle. Jesteśmy do tego zmuszeni, inaczej rozgrywka nie miałaby sensu. Fabuła serwera toczy się na edytowanej mapie Khorinis. Po upadku bariery i śmierci głównego bohatera orkowie okupują bramy miasta. Rozgrywka jest podzielona na różne etapy. Aktualnie gra będzie toczyła się w samym mieście i na farmie w stronę wierzy Xardasa. Nie ma sensu tworzyć nowe, wymyślone historie, bo to i tak nie wypali. Każdy dobrze zna i kocha uniwersum gothica, wystarczy dobrze to wykorzystać. Na serwerze pojawi się oczywiście gospodarka, każdy będzie mógł rozwijać swoją postać, dobrać dla siebie odpowiednią profesję. To już nie jest 2010 rok, platforma się rozwija to i serwery powinny, niektórzy nieubłaganie chcieli tylko system klas, tłumacząc, że robimy serwer MMO. Nie, nie jest to żadne MMO, zwykłe RolePlay, nie wszystko musi być udawane, powinniśmy wykorzystywać wszystko, na co pozwala nam silnik gry. Będziemy tworzyć systemy domów, w których pojawią się własne skrzynie, możliwość umeblowania mieszkania, systemy interakcji z graczami, systemy dla instrumentów i tak dalej. To samo tyczy się choćby walki silnikowej, jest to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ ominiemy wiele zbędnych kłótni. Jeśli jesteś tu nowy i nie wiesz, czym jest RolePlay, wystarczy, byś zagościł na naszym forum, zaprezentujemy różnej maści poradniki na temat RP. Posiadamy szkółkę roleplay odpowiedzialną za naukę gry nowych graczy, wystarczy trochę chęci. To samo dotyczy się kart postaci, naprawdę nie wymagamy dużo, ta karta ma po prostu BYĆ. Wystarczy poprosić kogoś o pomoc i na pewno ci pomoże. Stawiamy na dobrą rozgrywkę w spokoju, nie chcemy, aby co chwile wbijał AdolfHittler na serwer lub jakiś cheater. Trochę chęci i przekonasz się, że warto. Każdy ma możliwość składania podań na biznesy, cechy, organizacje. Mamy dobrze rozwiniętą hierarchię miasta, sądownictwo, straż, kodeksy praw, historie miasta, kalendarz, uroczystości. Wszystkie tematy o rozgrywce możecie zobaczyć na naszym forum. Informacje - Ważne linki. Strona Główna Forum FanPage Discord Platforma G2O ​ Administracja Serwera Baldar (@) GorkyFactory (@) Maczupa (@) Quarchodron (Skrypter) SheerGhar (GameMaster) Vertigo (GameMaster) System profesji - Jakie są dostępne? Drwal Górnik Kowal Złodziej Farmer Myśliwy Fabuła - Uniwersum Elvariona "...Podobno do Kolonii Karnej trafił pewien nieznany z imienia bohater, który według niektórych pijackich opowieści, miałby stać za pokonaniem Śniącego, którego śmierć miała spowodować upadek magicznej bariery, otaczającej Dolinę. Nikt jednak nie brał tego na poważnie, zaślepieni pragnieniem wolności szybko zapomnieli o sprawie. Nie mniej jednak, bariera otaczająca Kolonię faktycznie upadła, co spowodowało jeszcze większy chaos na wyspie Khorinis niż kiedykolwiek. Setki skazańców ruszyło czym prędzej do miasta, licząc na lepsze życie. Recydywiści oczywiście żyli dalej z napadów i kradzieży. Część z nich przedostała się do miasta, część z nich pochowała się w lasach, część z nich straciło życie. Straż Khorinis została zaskoczona, ich szeregi zostały mocno przetrzebione w wyniku obław na skazańców, którzy całkowicie sparaliżowali wyspę. Największe zagrożenie miało jednak dopiero nadejść, spowodowane nadejściem kolejnego potężnego wroga. Orkowie z Doliny rozpoczęli ofensywę, chcąc pomścić swojego władcę. Najechali Khorinis, próbując zrównać je z ziemią..." Całą fabułę możecie przeczytać tutaj. Karty Postaci - Czemu weryfikujemy graczy? "...Ludzie mogą zachodzić w głowie z powodu dopuszczenia się tak okrutnego czynu na tej platformie jaką jest weryfikacja każdego z graczy, czemu to ma służyć ja się pytam? Otóż wyciągamy pewne wnioski z poprzednich edycji i bardziej niż kiedykolwiek zależy nam na tym aby utworzyć stabilny serwer gdzie każdy znajdzie ucieszne miejsce do spędzenia miłego czasu wijąc kolejne gałęzie swojej przygody z przyjaciółmi..." Cały temat możecie przeczytać tutaj. Skrypt Serwera - Rozgrywka Tworzenie postaci i konta. Aby założyć konto na serwerze musimy mieć konto na forum. Nazwa konta na forum = nazwa konta na serwerze. Hasło wpisane podczas pierwszego logowania będzie naszym hasłem na serwerze. Po wpisaniu loginu i hasła będziemy mieli do wyboru 4 sloty dla naszego konta. Pod każdy slot możemy podpiąć postać tworzoną z poziomu przeglądu slotów. Klikając na dany slot będziemy mogli zobaczyć statystyki i wygląd po czym kliknąć Graj aby zatwierdzić wybór slota. Jeżeli nasza postać dostanie CK to slot pozostanie pusty. Panel Postaci i Statystyki! Panel postaci jest dostępny pod klawiszem B. Statystyki rozwijamy poprzez robienie czegoś i mamy procentową szansę na zwiększenie poziomu umiejętności. Procent zmniejsza się im wyższy mamy poziom umiejętności. Siła będzie rozwijana także procentowo wraz z pracami wymagającymi dużo wkładu pracy. Np. Farmer, górnik, drwal. Nasz opis może mieć maks 10 linijek. I jest widoczny dla innych graczy po wybraniu przycisku interakcji. Nasze statystyki mają duże znaczenie lecz ich rozwój jest dosyć powolny. Będziemy mogli znacznie szybciej i efektywniej wykonywać naszą pracę. Moby i NPC Istnieje ponad 100 mobów min. wilki, gobliny itd. Maja swoje rutyny dzięki czemu walka nigdy nie będzie taka sama. NPC będą wchodzić z nami w interakcję. Rozmowy, handel itd. Handel z NPC będzie bardzo nieopłacalny lecz przymusowy do zrobienia. NPC ze względu na porę dnia będą wykonywać czynności. Raz będą się modlić, spać czy jeść. Rozmawiając z różnymi NPC możemy odblokować poziom perswazji. Dzięki czemu dowiemy się ciekawych rzeczy od NPC. Z bestii będą wypadać kły,skóry itd. Ze względu na level myślistwa będą większe szanse na pomyślne łowy. Prace i Craft Są dostępne prace : drwal, kopanie, farmer, rybaka, złodzieja Które są timerami wraz z mini grą. Im lepiej wykonasz mini grę tym większa szansa na zwiększenie poziomu umiejętności. Poziom umiejętności zwiększa szybkość mini gry ale i szansę na 2x drop. Craft jest dostępny dla alchemii, kowala, kucharza. Craft jest to prosty system GUI znany z poprzedniej edycji, lecz lepiej zbilansowany. Plus aby wykuć jakiś przedmiot także trzeba wykonać minigrę. System, Menu Menu gry pod klawiszem ESCAPE. Zawiera min. animacje, pomoc, opcje. Wygląd możemy wybrać tylko raz przy tworzeniu postaci. Gdybyśmy mieli jakiś błąd będzie możliwa zmiana wyglądu przez administratora. Istnieje masa komend pomocniczych i funkcyjnych. W Grze naciśnięcie na element GUI powoduje wywołanie dźwięku dla lepszej nawigacji. System staminy regeneruje się wraz z jedzeniem i wyczerpuje wraz z naszą pracą. Stamina regeneruje się także wraz z czasem gry. Zapis EQ, handel gracz-gracz. System domów. Posiadając dom szybciej regenerujemy staminę. Plus mamy w nich skrzynie. Skrzynie przechowujące nasze przedmioty dzięki czemu stają się niewrażliwe na kradzież. System okradania dla złodziei. Bramy dodane skryptowo, które w razie fabularnych zmian będzie można otworzyć. Zaawansowany panel admina. Engine stworzony specjalnie dla tej edycji serwera.
  5. Jestem jednym z właścicieli serwera elvarion.pl. Tworzymy serwer z rozbudowanym skryptem i jest to NORMĄ na g2o. Te ambitniejsze projekty nie bawią się w "klasy" i to nie przez to jest tak mało graczy. Powiedzmy sobie szczerze, te setki serwerów z khorinis i prostą fabułą, niejednokrotnie podbijały scenę gmp, gracze najbardziej uwielbiali prosty schemat miasto vs najemnicy. Gdy sami chcieliśmy wprowadzić coś nowego, czyli mapę varantu, okazało się to dla nas porażką. Teraz wprowadzamy przerobioną mapę khorinis pod oblężeniem orków - fabuła. Aktualnie możemy przyczepić się jedynie do samej społeczności, która się nie zmieniła. Cała masa trolli atakujących serwer. Byliśmy zmuszeni wprowadzić karty postaci jako weryfikację gracza by ta gra miała sens. [KP]
×